Word lid van een geweldig team als

Assistent Inkoop & Marketing

Heb je een passie voor wijn en horeca?

Werk je graag in een team en heb je commerciële flair?

Dan is dit de kans voor jou!

Over de Haelterman Groep

De Haelterman Groep, gevestigd in Ternat, heeft bijna 350 mensen in dienst en omvat een aantal bekende drankdistributiebedrijven. Hiertoe behoren VA.S.Co, een wijn- en gedistilleerdspecialist en distributeur van Másalto koffie, HLS, de grootste onafhankelijke drankendistributeur van België, en Carlsberg Importers SA. De groep brengt ook zijn eigen merken op de markt, zoals TAO en Bionina.

Word lid van ons dynamische team en neem actief deel aan ons succes!

Jouw verantwoordelijkheden

Jouw rol:

Als onmisbare ondersteuning van de Category Manager / Buyer sta je in het hart van onze wijn- en gedistilleerde business.
Je belangrijkste verantwoordelijkheden zijn onder andere:

  • Het beheren en bijwerken van onze artikeldatabase (aanmaak, prijzen, marges, documenten, enz.).
  • Administratieve ondersteuning voor milieudossiers (Fostplus, Valipac, biologische certificering, enz.).
  • Interne communicatie met ons verkoopteam en externe communicatie met onze leveranciers en e-commerce klanten.
  • Het beheren van onze online platforms, met name onze site voor directe verkoop www.e-wines.be en ons intranet.
  • Het maken van aantrekkelijke wijnkaarten en promotiemateriaal.
  • Het organiseren en beheren van online promoties en het optimaliseren van onze SEO-gegevens.

Jouw profiel

Heb je een passie voor wijn en ben je klaar om je carrière te ontwikkelen in een stimulerende, digitale omgeving? Dan is dit de baan voor jou! We zoeken iemand die :

  • Ten minste 3 jaar ervaring
    -als administratief medewerker,
    -als communicatieassistent of junior inkoper (bij voorkeur in de wijnsector)
  • Uitstekende beheersing van het Nederlands, met een goede kennis van het Frans en Engels.
  • Heeft een echte kennis van en/of passie voor wijnen en sterke dranken.
  • Is gemotiveerd om te leren en zich te ontwikkelen in deze fascinerende wereld.
  • Werkt zelfstandig is georganiseerd en nauwgezet.
  • Communiceert gemakkelijk en professioneel.
  • Is nieuwsgierig en gepassioneerd over digitale ontwikkelingen en actief op LinkedIn, Facebook, Instagram, enz.
  • Houdt van administratieve taken en heeft een scherp oog voor detail en uitmuntendheid.
  • Beheert prioriteiten effectief dankzij uitstekende vaardigheden op het gebied van organisatie en tijdmanagement.
  • Je hebt idealiter een grondige kennis van wijnen en gedistilleerde dranken (een pluspunt).
  • Goed overweg kunnen met Microsoft tools (Excel voor marges en statistieken, PowerPoint, Word voor mailings).
    Vaardigheid in Adobe Photoshop, Canva of AI-tools is een pré.

Uw extra vaardigheden die het verschil zullen maken:

  • Gegevensbeheer: rigoureus onderhoud en bewaking van itemrecords gedurende hun hele levenscyclus.
  • Documentatie: Bijwerken en beheren van documenten voor onze klanten en ons verkoopteam.
  • Schrijven: meewerken aan het opstellen en verspreiden van interne en externe communicatie in het Frans en Nederlands.
  • Digitaal: leiden en ondersteunen van digitale projecten met betrekking tot onze activiteiten op het gebied van wijnen en gedistilleerde dranken.

Wij bieden u

  • Veel verantwoordelijkheid en de kans om echt een verschil te maken.
  • Een verantwoordelijke positie met reële mogelijkheden om invloed uit te oefenen.
  • Een voltijds contract met een aantrekkelijk salaris en tal van extralegale voordelen (DKV-ziekenhuisverzekering, maaltijdcheques, ecocheques, enz.)
  • Een stimulerende werkomgeving in een stabiele, familiale KMO in de drankensector, waar elk personeelslid echt telt.
  • We besteden bijzondere aandacht aan je persoonlijke ontwikkeling, je welzijn en je opleidingsmogelijkheden.
  • Een goede balans tussen werk en privé, met de mogelijkheid om één dag per week tele te werken.
  • Flexibele werktijden: begin je dag tussen 7.30 en 9.00 uur, met de mogelijkheid om vanaf 16.00 uur te eindigen.
  • 4 extra vakantiedagen bovenop de wettelijke 20 dagen.
  • Preferentiële tarieven voor de aankoop van onze producten.
  • Een gemakkelijk toegankelijke werkplek.
  • Een bedrijf dat blijft groeien en stabiliteit biedt.

Plaats van het werk

Stuur je CV en motivatiebrief zo snel mogelijk naar het volgende adres: jobs@haeltermangroup.be.
Na een eerste selectie op basis van je sollicitatie en eventueel een telefonisch interview, nodigen we je uit voor een persoonlijk gesprek.

Ben je geïnteresseerd in deze functie?

Solliciteer nu door je CV te sturen naar jobs@haeltermangroup.be